sunenteuksi apo tin Antri Gewrgiou

Οι τάσεις της μόδας... έντονα χρώματα
Sexy... για να δείχνεις, πρέπει να το νιώθεις
To styl μου... έχει άποψη
Δεν θα με δείτε ποτέ να φορώ... χαμηλοκάβαλα φαρδυά παντελόνια!
Στην εμφάνιση μου προσέχω περισσότερο... το ντύσιμο μου!
Έχω τρελή αδυναμία... στα παπούτσια και στις μεγάλες τσάντες
Συναισθηματική αξία έχει για μένα... το κομποσχοίνι κάποιου φίλου μου, ο οποίος από τις 6 Μαρτίου δε βρίσκεται πλεόν κοντά μας..
Λατρεύω... το shopping therapy :)
Θέατρο... τρόπος έκφρασης συναισθημάτων..
Τηλεόραση... ένας τρόπος αναγνωρισιμότητας, αλλά παράλληλα και πολύ καλό μέσο ενημέρωσης..!
Μουσική... μού δίνει ζωή!
Αγαπημένο τραγούδι αυτή την εποχή... ''Δευτέρα βράδυ'' του Διονύση Μακρή
Δεν θα ξεχάσω ποτέ... ένα surprise party γενεθλίων που μου έχουν κάνει οι φίλοι μου
Δεν θέλω... να μεγαλώσω :P
Τι θ' άλλαζα στον κόσμο... την ανισότητα μεταξύ φτωχών και πλούσιων, το ρατσισμό και την ανεργία.. Πολλά ε?
Η στιγμή που θα ήθελα να ξαναζήσω... η τελευταία μέρα στο σχολείο
Με χαλαρώνει... η απαλή μουσική
Η μεγαλύτερη γκάφα που έκανα... δεν θυμάμαι.. Έχω πλούσιο παρελθόν!
Η τελευταία φορά που γέλασα... πριν από λίγο όταν μιλούσα στο τηλ με τον καλύτερο μου φίλο.. έχει τρελό χιούμορ
Η πιο αστεία ατάκα που μου είπαν για να με φλερτάρουν... ''σε ξέρω από κάπου?''... πω πω ξενέρωσα..
Από το αντίθετο φύλο ζητώ... κατανόηση, ειλικρίνεια..
Η μεγαλύτερη μου εξάρτηση είναι... το κινητό μου φυσικά!
Αγαπημένη μου συνήθεια... να σερφάρω στο internet
Στη ζωή μου ονειρεύομαι... μια καλή οικογένεια και μια καλή επαγγελματική αποκατάσταση
Παρακολουθώ ανελλιπώς... σατιρικές εκπομπές.. πεθαίνω στα γέλια :)

No comments: